Jason Westerkamp toegevoegd aan de Technische Commissie
Met ingang van dit seizoen is Jason Westerkamp toegevoegd aan de Technische Commissie van SV Schalkhaar.
De ervaren voetballer, die bijna 400 wedstrijden onafgebroken het vertrouwde gezicht was als aanvoerder en linkerverdediger van ons vlaggenschip is een jaar geleden gestopt als selectiespeler.
Afgelopen seizoen heeft Jason gevoetbald en SV Schalkhaar 4 en is met dat team meteen kampioen geworden. Hij zal op dit niveau blijven voetballen, maar toch kwam er een soort van heimwee naar de dingen die gebeuren rondom het selectievoetbal.
Dat is dan ook de reden dat Jason bij de huidige TC aanklopte met de vraag om iets terug te doen voor de vereniging.
Jason voelt zich nog onderdeel van de groep en kent diverse spelers nog uit “zijn tijd” als selectiespeler. Korte lijnen naar selectiespelers, maar ook het contact naar spelers van O19-1 zijn belangrijk voor een goede doorstroming naar O23 of het eerste elftal.
Hier kan Jason vanwege zijn ervaring van enorme waarde zijn voor de vereniging.
Wij wensen Jason heel veel succes toe.
Technische Commissie SV Schalkhaar
