De data van inname en uitgifte van kleding, materialen en sleutels zijn:
INNAME:
Op de volgende data dient alle kleding, materialen en sleutels te worden ingeleverd. U heeft de keus uit 3 data. Inname in de kantine.
Alle kleding, materialen en sleutels dienen op dezelfde dag te worden ingeleverd.
- Zaterdag 29 juni 2019 van 09.00-11.00 uur
- Donderdag 4 juli 2019 van 19.00-21.00 uur
- Dinsdag 9 juli 2019 van 19.00-21.00 uur
UITGIFTE:
Uitgifte in kantine SV Schalkhaar
U heeft zelf de keus op welke dag u het op komt halen, met uitzondering van het 1e ophaalmoment!!!
- Zaterdag 10 augustus 2019 van 09.00-11.00 uur. Uitsluitend voor de selectieteams 1, 2, JO19-1/2, JO17-1/2, JO15-1/2, JO13-1/2.
Op deze dag kunnen er geen sleutels worden opgehaald. Neem zelf contact op met Harry Visser [email protected] of 06-20493846. - Donderdag 22 augustus 2019 van 19.00-21.00 uur
- Zaterdag 7 september 2019 van 09.00-11.00 uur
- Zaterdag 14 september 2019 van 09.00-11.00 uur
Alle details staan in de verzonden mail aan alle trainers en leiders.
Voor vragen/opmerkingen graag een mail naar [email protected]
VERKOOP HUIDIGE KLEDINGLIJN
Op zaterdag 21 september en zaterdag 28 september van 09.00-12.00 uur wordt de overgebleven kleding op het complex verkocht. Prima trainingskleding en tassen!
NIEUWE KLEDINGLIJN
Bij aanvang van het volgende seizoen wordt een nieuwe kledinglijn geïntroduceerd. Dit geldt zowel voor de voetbal als voor de handbal. Een nieuwe kledinglijn wil niet altijd zeggen dat er een ander type sokken, broekje of shirt komt. Bij de voetbal hebben wij diverse testen met kleding gedaan. Er komt een geheel nieuw wedstrijdshirt, maar de nieuwe wedstrijdbroekjes en wedstrijdsokken zijn dezelfde als die van de huidige kledinglijn.
VERMISTE BALLEN EN INVOERING SCHADEVERGOEDING
Het aantal ballen dat ieder jaar verdwijnt is al jaren een zorgpunt voor de vereniging. Ieder seizoen kost dit duizenden euro’s. En er is een groot verschil. Veel teams raken geen enkele bal kwijt. Compliment daarvoor!
Er zijn echter ook teams die bv 5 of 10 ballen per seizoen kwijt raken. Dat is niet acceptabel meer. Een probleem was altijd dat meerdere teams met elkaar in een rek zaten. Dit leerde vaak discussie op en verwijten naar andere teams dat zij de ballen waren kwijtgeraakt. Vandaar dat het hoofdbestuur het besluit heeft genomen om te investeren in meer ballenrekken, meer sloten/sleutels en meer ballen. Ieder team krijgt met ingang van het nieuwe seizoen 2019-2020 een eigen ballenrek met eigen ballen. Dit betekent ook dat de vereniging hoopt dat, waar nodig, nog meer verantwoordelijkheid voor de ballen wordt genomen. Trainer, leiders en spelers zijn samen verantwoordelijk voor de ballen. Er wordt met ingang van het nieuwe seizoen een schadevergoeding voor vermiste ballen ingevoerd. Vanaf de 2e vermiste bal vragen wij een vergoeding. Het bedrag is afhankelijk van het feit of het een senioren- of een jeugdbal is. De term seniorenbal geldt vanaf de JO15. Voor een nieuw verstrekte bal is de vergoeding respectievelijk € 35,00 en € 28,00 en voor een gebruikte bal is dit respectievelijk € 17,50 en € 14,00. Bij prijswijzigingen worden deze bedragen aangepast. Tijdens de uitgiftemomenten wordt, net zoals bij de kleding, een bruikleenovereenkomst ondertekend. Hier staat alle informatie nogmaals op.
Vrijwilliger kleding worden?
Voor het nieuwe seizoen krijgen alle trainers en leiders (maximaal 3 stuks per team) een nieuwe coachjas verstrekt. De kledingcommissie is dringend op zoek naar iemand die de coachjassen wil beheren. Het is een afgebakend en overzichtelijke vrijwilligersfunctie. Je beheert, geeft jassen uit en houdt hier een administratie van bij. Wie wil ons hierbij helpen? Aanmelding kan door een mailtje te sturen naar het mailadres [email protected]
De nood is hoog! Mocht zich hiervoor geen vrijwilliger melden, dan bestaat de kans dat er geen coachjassen worden verstrekt. De huidige kledingcommissie bestaat uit twee dames en met bijna 70 teams is dit nu al een helse klus.
Verdere details over de inname en uitgifte staan in de verzonden mail aan alle trainers en leiders. Voor vragen/opmerkingen graag een mail naar [email protected]
Harry Huisman